Příčiny nemocí-řešení

  Jak bylo řečeno výše, je to v psychice.  Varianty projevů rozhozené psychiky: při déle trvající nějaká nemoc, změna nálad,   nedostatečné pití  čisté vody, hltání jídla, nevhodná jídla, jídlem řešíme pocit vntitřního napětí, neustálý spěch, pocit pracovního vypětí,  neschopnost se oprostit od zbytečných činností, různé strachy-např. strach z budoucnosti a strach z nedostatku peněz, neschopností si najít čas jen  pro sebe a cvičit také mysl.

  Mnoho lidí pečuje o své tělo zvenčí, nikoli však zevnitř a už vůbec ne o svou duši. A pokud se o to nezajímáte, tak to ani neumíte,  protože naše školy Vás k tomu nevedly.  

Proto si vědomě  vyčleňte určitou půlhodinku každý den, kdy nebudete rušeni a prodýchávejte hrudník (Prána) zdola nahoru. Snažte se soustředit na tento pohyb a můžete tam i vložit určitou barvu záře podle Vašeho přání. Tuto zář čerpejte v představě z okolí Vašeho těla, nebo můžete poprosit ty síly, kterým věříte.  Pokud to děláte správně, po chvíli cítíte určitou radost a podaří se Vám nemyslet na všední problémy.

Postupně se soustřeďte na své pocity a snažte se jen pozorovat a jemně posílat pryč nežádoucí myšlenky, když se Vám tam nějaké vkradou. To je běžný stav u začátečníků a chce to jen trénovat. Po nějakém čase se Vám tento pocit radosti bude dařit prodlužovat a prozařovat celé tělo, zatímco myšlenky Vás přestanou ovládat. Také zjistíte, jak Vás to zklidní a svět se Vám bude zdát příjemnější. 

Úspěšná meditace je vynikající v tom, že při pravidelném denním opakování Vás zbaví napětí a umožní Vám vnímat přítomný okamžik, ve kterém není žádná starost o budoucnost a výčitky z minulosti. Je prokázáno, že budete pomaleji stárnout a sníží se požadavky na délku spánku. Po skončení  meditací občas zažijete i nečekaná řešení Vašich problémů, která Vám před tím unikala. Stručně řečeno,  správně prováděné meditace mají jen samé klady a rozhodně nejsou ztrátou času. Stačí jen vydržet a dělat je častěji (pokud možno denně) a výsledky přijdou. To je má nejlepší úvodní rada, jak si zlepšit zdraví. Více vlevo v rubrice "Jak se uzdravit"

Co  můžete udělat ihned:  

        Nechte media spát a když už zapnete televizi, sledujte jen humor, dokumenty z krásných míst a naučné pořady. Důvod je prostý- dnešní počítačové střílecí hry obsahují násilí. V televizních novinách téměř neexistují kladné zprávy. Rovněž ve spoustě filmů převažuje násilí nebo spory a jejich dopady. Proto  vytěsňujte  z těla negace postupně narůstajícím fyzickým pohybem i mentálním cvičením  (kapitola "Vnitřní uvolnění pro správné rozhodnutí")  a otevřete sobě nový kanál pocitů intuice. 

- Uberte ze svého jídelníčku červené maso i výrobky z něj, jako jsou paštiky, salámy, uzené a nahraďte to pohankou, ovesnými vločkami, rýží s mrkví a hráškem atd.

 Pijte vodu v dostatečném množství. To poznáte tak, že moč nemáte nikdy tmavou. Voda se nemá pít při jídle, ale 20 minut před nebo 2h po.

- najděte si alespoň jednoduché denní cvičení-například 5 Tibeťanů.

- choďte co nejčastěji na procházky nebo běhejte úměrně Vašemu věku a stavu těla.

Po pohybové aktivitě, jídle sledujte své pocity. Tělo Vám samo prozradí, zda jste to přehnali. Vše musí být přiměřené. Je mnoho jídel, které se k sobě nehodí. U mě se osvědčuje dělená strava. Jím jen maso se zeleninou bez brambor či rýže. Nebo naopak. Ty brambory si dám až za 3 hodiny. Když toto dodržíte během oběda, budete mít sice ještě pocit hladu, ale do hodiny to oceníte, protože nebudete zdaleka tak unaveni.  Důvod je prostý, tyto kombinace  jídel několikanásobně prodlužují trávení a oběd tak  ještě není strávený, a už jíte svačinu či večeři. Za několik měsíců jsou  zanesená střeva, tělo si  zbytky dále ukládá na mnoho míst, kam nepatří. Tak vznikají nemoci. 

- Zkuste do svého žití vnést denní porci humoru. Proto se obklopte lidmi, kteří jej mají rádi.

- Když jste udělali v něčem chybu,  nenechte si ujít poučení v čem.

Kontrolujte,  na co myslíte. S negacemi, událostmi, které se staly a už je nemůžete změnit se neztotožňujte.  Před tím se však zúčastněným omluvte.   Nahraďte negace vnitřní pozorností na přítomný okamžik, nikoli na minulost. Co můžete zlepšit teď! Budoucnost plánujte jen heslovitě a není důvod se jí obávat, protože Vám vyvolává stres. Velký nebo vleklý strach nás svazuje dělat věci správně, děláme zbytečné chyby. Pokud nebudeme činit  v přítomnosti chyby, neprojeví se ani v budoucnosti! Proto je tak důležité se soustředit na přítomný okamžik a připravovat tak svou budoucnost v klidém stavu mysli. . 

- Snažte se proto žít v přítomném okamžiku.  Není nutno myslet na minulost a neplánovitě v obavách na budoucnost, protože obojí je jen ztrátou času a vyvolává nekonečný dokumentární film myšlenek, který  si přehráváme v nekonečné každodenní   smyčce stále dokola. Naše hlava je povětšinou továrna na výrobu starostí! To se projevuje na fyzickém těle denně jako emoce  a po určitém čase, když je točíme řadu měsíců až let, pak i jako nemoc. 

  Když dáte čas a budete si   psát, na  co nejčastěji myslíte, tak záhy zjistíte, že myslíte na stále stejné  věci, kterým říkáme problémy. A také erotické představy. Jestli mi nevěříte, zkuste si poctivě psát, na co myslíte v pracovním dni. Tyhle  zdánlivé problémy jen zahleňují Vaši mysl a způsobují to, že nepracuje efektivně Vaše inutice, která je nesrovnatelně přesnější a moudřejší. Její hlas je však velice slabý a snadno ji přeřve hlas ega. Intuice je to, co Vás první napadne ale v okamžiku, kdy to rozvíjíme myšlením, tak to už je zpravidla hlas ega.

Mudrci učí, že ztišíme-li své  pokleslé  vědomí (ego), otevírá se nám brána nového vyššího poznání. V tomto stavu si položíme otázku a v krátké době známe nejlepší řešení. Cesta, jak se to naučit vede přes meditace. Laura Day napsala na toto téma skvělou knihu Praktická intuice.

-Pokud cítíte v sobě vinu, poproste uvnitř sebe (ti co věří tak pomocí andělů)  všechny zúčastněné o odpuštění PO CELÉ LÍNII ČASU. Čiňte tak s pokorou. Pak už  konstatujte, že na tyto události  nepotřebujete myslet.

-Špatné činy, které lze napravit napravte ihned. Pokud se jedná o skutečné lidi, omluvte se jim v příhodné době a současně neočekávejte, že se Vám omluví oni. Vy jste ten krok udělali a teď je řada na nich. Pokud se Vám neomluví a byli vini, podvědomě to bude tížit jejich mysl a vyvolávat v nich napětí, i když sami před sebou si to nepřipustí.  

Chci poradit zdarma
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one