Pokud nemáte dostatek pohybu, především ve volné přírodě, může to souviset se špatným usínáním. Další příčinou bývá, že před spaním rozebíráme události uplynulého dne nebo plánujeme a máme strach z toho budoucího. Proto je dobré se naučit, jak nahradit neužitečné myšlenkové obavy tím, co chceme vyřešit. Jde tu o to, že u neuspořádaných myšlenkých obav máme chaos a ty nám zabraňují spát. Proto řešte pouze jednu konkrétní z nich a tím koncetrujete mysl.

Přirovnal bych to k trvalému magnetu. Ten má elektronové páry uspořádány jedním směrem, a proto získá nebývalou sílu, která se ve běžné hmotě neprojevuje. A podobně je to s naší myslí-uspořádejte ji a PŘEJTE si před usnutím. Obavy ve Vaší hlavě nahraďte tak, že si vytvořte přání ve větě, které potřebujete řešit. Tuto větu pak před usnutím 40x opakujte po několik večerů. Vezměte si třeba růženec a po každém vyslovení šeptem posuňte o jednu kuličku tak, aby jste to vyslovili nejméně 40x. Větu vytvořte tak, jakoby děj (přání) už probíhalo-toto je velmi důležité! V žádném případě tedy nepoužijte budoucí čas. Příklad správně formulované věty, kterou budu 40 x před usnutím opakovat: "Úspěšně řeším vztahy s mou nadřízenou, hluboce si věřím a příjmám se." Jakmile skončíte, dále nic neřešte a pokud dál neusnete, vyberte si některou z rad níže.

Jak usnout-technika vytěsnění myšlenek

Na prvním místě doporučuji EFT metodu. Naleznete jí v mé rubrice v levém sloupci "Fenomenální EFT metoda". 

 Další techniky:

Technika vytěsnění myšlenek:
Dýchejte mírně hlouběji, ale ne křečovitě-o nic přeci nejde. Neustále si při dýchání v duchu opakujte své jméno, a to tak často, že pro jiné myšlenky již není prostor. Může to být v sekundových intervalech.  Tvrdošíjně v opakování jména vytrvejte,až přijde stav na usnutí.
Některé příčiny, proč spánek nepřichází:
- Nejčastější důvod je, že neustále na něco myslíme-probíráme problémy, obavy, strachy. Mysl je silně roztěkaná.  Problémy zásadně proto neřešte před spaním. NAOPAK, před spaním si stručně stanovte  dva tři cíle, které potřebujete vyřešit v co nejkratší době a více se tím nezabývejte. Pak nasaďte techniku vytěsnění myšlenek.Večer zpravidla stejně nic nevyřešíme, ale starosti, obavy nám brání usnout. V dalších dnech a nebo ještě hned druhý den ráno nám vyvstane řešení onoho problému, jakoby "od nikud", to promluvila intuice.
Máme-li dlouhodobé problémy se spaním, zkuste některou  další radu:
-poslední jídlo jíst do 18h
- otočit své tělo o 180 stupnů, dát hlavu do nohou
-přestěhovat postel nebo odrušit GPZ (dlouhodobé spaní na GPZ-častá příčina vážných nemocí!)
-chodit večer na krátké procházky
-před spaním namočit do vlažné vody dvě plínky, vyždímat je, ovinout jimi chodidla a převázat je dvěma igelity
vypít hrnek vlažného mléka s medem (důkladně po něm ještě vyčištěte zuby)
-budíme-li se v noci, vstaňte a nesnažte se ihned usnout-zírejte oknem do tmy a nebo čtěte chvíli nezáživný text.

Chci poradit zdarma
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one